Az egri polgárok védelmében a város Önkormányzata az alábbi változásokat vezeti be március 13-tól.

–  Az önkormányzati adóhatóság ügyfélfogadásán a járványveszély ideje alatt egyszerre 5 fő tartózkodhat, a várakozás a Hivatal előtt, a Dobó István téren történik, a belépés kizárólag sorszám alapján lehetséges.

Kérjük a lakosságot, hogy a koronavírus járvány megelőzése érdekébenelsősorban az infokommunikációs (internet, telefon) eszközöket szíveskedjék igénybe venni és lehetőség szerint kerülje a személyes megjelentést az ügyfélszolgálaton!

Ha Önnek halaszthatatlanul adóügyet kell intéznie, tegye azt otthonról személyes jelenlét elkerülésével!

–          Kérjük, ha információt, felvilágosítás vagy valamilyen önkormányzati adóval összefüggő nyomtatványt szeretne, elsősorban használja az Elektronikus Önkormányzati Portált https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolapilletve honlapunkat https://www.eger.hu/hu/adougyek!

–          Ha információt szeretne, hívhatja központi telefonszámunkat +36 (36) 523-700 kollégáink készéggel állnak az Ön rendelkezésére!

–          Lehetőség van elektronikus levélben is érdeklődni, az itt feltett kérdésekre néhány napon belül választ kap az érintett. E-mail cím: ado@ph.eger.hu

–          Ha valamilyen nyomtatvány, csekket szeretne papír alapon megkapni, úgy javasoljuk, hogy ezt is személyes jelenlét nélkül kérjék, említett honlapokról letöltve, telefonon vagy emailen! Szükség esetén a kérést postai úton teljesítjük Önnek.

–  Az Anyakönyvi ügyintézésen egyszerre 3 fő tartózkodhat, a várakozás a Hivatal előtt, a Dobó István téren történik, a belépés kizárólag sorszám alapján lehetséges.

– Szociális ellátások tekintetében a Kossuth utca 28 szám alatti épületben is 3 főben korlátozzuk az ügyfélfogadó helységben tartózkodó ügyfelek számát.