Maklár is kap egy csatlakozást az M25-höz

By 2018. március 27. Közlekedés
closeEz a bejegyzés régen lett közzétéve, tartalma emiatt már érvényét veszthette.

Már a déli ütem építésénél tart az M25-ös autópálya-összekötőnk, derül ki a Tv Eger összefoglalójából. Érdeklődőknek érdemes lehet ide kattintani a videóhoz további részletekért, mert mi most csak egyetlen apró részletet emelünk ki az egészből, mégpedig, hogy Maklár is kap majd egy csatlakozást a gyorsforgalmi úthoz.

Régebben is volt már szó róla, hogy kellene, meg szeretnék oda is egy csomópontot, de az első hivatalos terv végül enélkül jelent meg és egészen mostanáig nem is láttuk, hogy valóban számolnának a lehajtóval az építők. Most azonban szemet szúrt a linkelt videóban, hogy Maklár mellett is van egy színes vonal, ezért rákerestünk, és valóban, az aktuális terveken már ott díszeleg a kis lila szakasz is. Tadamm: 

Az új csomóponthoz kapcsolódóan felújítják a 2501-es számú út Bosch melletti, jelenleg igencsak ramaty állapotban lévő rövidke szakaszát is, aztán ide épül majd egy körforgalom, ahonnan két sávon érhetjük el az M25-höz csatlakozó felhajtót.

Az M25-ös út 2020 végére készül el a tervek szerint és a segítségével mintegy 15 perccel kerül közelebb Budapest Egerhez. Ez azért menő dolog, mert városhatártól-városhatárig, autópályán eddig is kb. egy órányira volt tőlünk a főváros, 2020 után ez az utazási idő 45 perc környékére zsugorodik majd. Viszonyításképp, forgalmas időszakban a 14-es buszunk hivatalos menetideje a vonal két végpontja közt 39 perc, ergo a Lajosváros szélén állva dönthetünk majd, hogy busszal a Bervában, vagy autóval Rákospalotán szeretnénk kenyeret venni, mert időben durván ugyanúgy jövünk majd ki. Már persze, ha elvetjük, hogy egyszerűen csak beslattyogjunk a szomszédos Penny-be. Az autópálya-összekötő iránt mélyebben érdeklődőknek ajánlunk még zárásképp egy aktuális videót, ami egészen klasszul összefoglalja, hogy mi készül pontosan Eger határában.

Szólj hozzá! 3 hozzászólás

  • Névtelen szerint:

    Ezzel az új csatlakozással ugyan mennyit fog emelkedni a kivitelezés költsége?
    Most 36 milliárd körül van. Biztosan felkúszik 40 fölé.

  • Vitya szerint:

    És ez azon kívül, aki autópályán akar 5 kilómétert menni Eger felé, kinek jó? Ugye annak, akinek az ott megszerzett földjét sajátítják ki jó pénzért. Amúgy ennyiből az egész 2501-es kétszer felújítható lenne végig…

Hozzászólás írása

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..