Közlekedés

Új busz az Agria Volánnál

By 2014. február 26. 13 hozzászólás
closeA bejegyzés régen lett közzétéve, tartalma emiatt már érvényét veszthette.

Bővült az Agria Volán helyi buszflottája, a 17-es vonalra egy költségtakarékos, alacsony padlós midi került. Részletek róla alább, egy tűzhöz közelibb embertől viszont örülnénk, ha megmondaná, hogy ez most mi, a busz ugyanis kék-fehér színekben rója az utakat jelenleg. Ez nem csak azért fura, mert Szolnokon Debrecenben érezhetjük tőle magunkat, de azért is, mert nálunk a kék szín a helyközi buszoké. Volt eddig. És reméljük, hogy marad ezután is – az új jövevénynek tehát örülünk nagyon, az se baj, ha használt, de borzasztóan reméljük, hogy átszínezik majd.

Költségtakarékos midibusz a 17-es vonalon

Az Agria Volán ZRt. folyamatosan igyekszik a költségek takarékos, ésszerű felhasználására, mely törekvés hozzásegíti a megrendelőt és utasainkat, hogy mobilitási kiadásaik reális mértékűek maradjanak. E cél érdekében a társaság február 26-án, a 17-es autóbusz vonalán forgalomba állított egy Plasma Enterprise típusú, 8 méter hosszú, 40 férőhelyes, alacsony padlójú, elektronikus külső utastájékoztató berendezéssel szerelt midibuszt. A vasútállomásról a Vörösmarty – Csokonay úton át Tesco Áruház végállomáshoz közlekedő járat alacsony padlós szolgáltatást biztosít a Károlyvárosban, illetve a Felsővárosban, a Rákóczi út térségén élők számára.

Az Agria Volán Zrt. továbbra is arra törekszik, hogy az egri helyi közlekedésben minél szélesebb körben megvalósuljon a szolgáltatáshoz történő egyenlő hozzáférés elve, ezért a jövőben beszerzendő autóbuszok esetében az alacsony padlójú kiviteleket részesíti előnyben.

IMG_9157 IMG_9177

Sajtóközlemény

Szólj hozzá! 13 hozzászólás

  • Debrecenben is pont ilyenek cirkálnak.

  • (Facebook) szerint:

    És tényleg, a színek rendben vannak, de Debrecenben néznek ki így a buszok, nem Szolnokon. Köszi! :)

  • Marci szerint:

    Én teljes mértékben megértem azt, hogy spórolni akarnak csak azt nem értem, hogy miért a helyben spórolnak. A reggeli 7.10-es 17-es buszon eddig is tömegnyomor volt mikor nagyobb busz jött. Nem tudom, hogy a Volán mit gondol…

    • laport szerint:

      Nem arról szól a hír, hogy mostantól csak ez a busz jár azon a vonalon :) Gondolom csúcsidőn kívül használják majd.

  • Anonim szerint:

    “marci”

    Gondolkodnak… de a “18:00” órásit is ugyan az a busz csinálja mint a te álltad említett időben. :) Akkor nincsenek sokan és ez csak 1 példa volt. Délelőtt is jár ez a busz, amikor kevesen vannak.
    “Valamit valamiért….” 1-2x kéne nagyobb busz a többi időben elég ez is.

  • valaki szerint:

    Azért ilyen a fényezése, mert korábban a DKV-nál futott Debrecenben 2 másik társával együtt. Aztán lejárt a bérleti szerződés, és a Jászkun Volán (aki a tulaja) újra kiadta a buszokat, így került Egerbe az egyik. A jármű pedig csak a 17-es vonalán fog dolgozni -valószínűleg- hétfőtől vasárnapig, üzemkezdettől üzemzárásig.

  • József szerint:

    A falusi használhatatlan menetrenddel mikor kezdenek már valamit?

  • Levente szerint:

    A Csokonai utcát lassan megtanulhatnák leírni az Agria Volánnál, már 15 éve is y-nal írták és úgy látom még mindig…

  • Gabriella szerint:

    Pesten ilyen az ingyenes TESCO busz,nem lehet ,hogy idővel átveszi az áruház ez milyen jó lenne Egernek.Gondolom van olyan forgalmuk,hogy elbírják egy saját busz fenntartását..

    • laport szerint:

      Az egri buszjáratok kb fele érinti a Tescót, ezzel szerintem a város egyik legjobban megközelíthető helye. Nem hiszem, hogy ezen érdemben lehetne javítani:)

  • Béla szerint:

    Napközben tényleg nem sokan utaznak a 17-esen (szerintem sokan a létezéséről sem tudnak, főleg akik vonattal érkeznek turisták), viszont reggel ha tömve van, jelezni kéne a Volánnak! Pesten ilyen a 74-es szóló troli. Mindig tömve van, míg a 76-os csuklóson sokszor szálingóznak az emberek. Eger-Felnémet közötti vasutat továbbra sem szándékoznak fejleszteni egy-két megállóval?

Hozzászólás írása

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..