Skip to main content
Közlekedés

Új busz az Agria Volánnál

By 2014. február 26.13 hozzászólás
closeA bejegyzés régen lett közzétéve, tartalma emiatt már érvényét veszthette.

Bővült az Agria Volán helyi buszflottája, a 17-es vonalra egy költségtakarékos, alacsony padlós midi került. Részletek róla alább, egy tűzhöz közelibb embertől viszont örülnénk, ha megmondaná, hogy ez most mi, a busz ugyanis kék-fehér színekben rója az utakat jelenleg. Ez nem csak azért fura, mert Szolnokon Debrecenben érezhetjük tőle magunkat, de azért is, mert nálunk a kék szín a helyközi buszoké. Volt eddig. És reméljük, hogy marad ezután is – az új jövevénynek tehát örülünk nagyon, az se baj, ha használt, de borzasztóan reméljük, hogy átszínezik majd.

Költségtakarékos midibusz a 17-es vonalon

Az Agria Volán ZRt. folyamatosan igyekszik a költségek takarékos, ésszerű felhasználására, mely törekvés hozzásegíti a megrendelőt és utasainkat, hogy mobilitási kiadásaik reális mértékűek maradjanak. E cél érdekében a társaság február 26-án, a 17-es autóbusz vonalán forgalomba állított egy Plasma Enterprise típusú, 8 méter hosszú, 40 férőhelyes, alacsony padlójú, elektronikus külső utastájékoztató berendezéssel szerelt midibuszt. A vasútállomásról a Vörösmarty – Csokonay úton át Tesco Áruház végállomáshoz közlekedő járat alacsony padlós szolgáltatást biztosít a Károlyvárosban, illetve a Felsővárosban, a Rákóczi út térségén élők számára.

Az Agria Volán Zrt. továbbra is arra törekszik, hogy az egri helyi közlekedésben minél szélesebb körben megvalósuljon a szolgáltatáshoz történő egyenlő hozzáférés elve, ezért a jövőben beszerzendő autóbuszok esetében az alacsony padlójú kiviteleket részesíti előnyben.

IMG_9157 IMG_9177

Sajtóközlemény

Szólj hozzá! 13 hozzászólás

  • Debrecenben is pont ilyenek cirkálnak.

  • (Facebook) szerint:

    És tényleg, a színek rendben vannak, de Debrecenben néznek ki így a buszok, nem Szolnokon. Köszi! :)

  • Marci szerint:

    Én teljes mértékben megértem azt, hogy spórolni akarnak csak azt nem értem, hogy miért a helyben spórolnak. A reggeli 7.10-es 17-es buszon eddig is tömegnyomor volt mikor nagyobb busz jött. Nem tudom, hogy a Volán mit gondol…

    • laport szerint:

      Nem arról szól a hír, hogy mostantól csak ez a busz jár azon a vonalon :) Gondolom csúcsidőn kívül használják majd.

  • Anonim szerint:

    “marci”

    Gondolkodnak… de a “18:00” órásit is ugyan az a busz csinálja mint a te álltad említett időben. :) Akkor nincsenek sokan és ez csak 1 példa volt. Délelőtt is jár ez a busz, amikor kevesen vannak.
    “Valamit valamiért….” 1-2x kéne nagyobb busz a többi időben elég ez is.

  • valaki szerint:

    Azért ilyen a fényezése, mert korábban a DKV-nál futott Debrecenben 2 másik társával együtt. Aztán lejárt a bérleti szerződés, és a Jászkun Volán (aki a tulaja) újra kiadta a buszokat, így került Egerbe az egyik. A jármű pedig csak a 17-es vonalán fog dolgozni -valószínűleg- hétfőtől vasárnapig, üzemkezdettől üzemzárásig.

  • József szerint:

    A falusi használhatatlan menetrenddel mikor kezdenek már valamit?

  • Levente szerint:

    A Csokonai utcát lassan megtanulhatnák leírni az Agria Volánnál, már 15 éve is y-nal írták és úgy látom még mindig…

  • Gabriella szerint:

    Pesten ilyen az ingyenes TESCO busz,nem lehet ,hogy idővel átveszi az áruház ez milyen jó lenne Egernek.Gondolom van olyan forgalmuk,hogy elbírják egy saját busz fenntartását..

    • laport szerint:

      Az egri buszjáratok kb fele érinti a Tescót, ezzel szerintem a város egyik legjobban megközelíthető helye. Nem hiszem, hogy ezen érdemben lehetne javítani:)

  • Béla szerint:

    Napközben tényleg nem sokan utaznak a 17-esen (szerintem sokan a létezéséről sem tudnak, főleg akik vonattal érkeznek turisták), viszont reggel ha tömve van, jelezni kéne a Volánnak! Pesten ilyen a 74-es szóló troli. Mindig tömve van, míg a 76-os csuklóson sokszor szálingóznak az emberek. Eger-Felnémet közötti vasutat továbbra sem szándékoznak fejleszteni egy-két megállóval?

Hozzászólás írása

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

© Egrinapok.hu 2006